NAJČASTEJŠIE OTÁZKY (FAQ)

Predtým, ako zavoláte do nášho call centra, skúste nájsť odpoveď na Vašu otázku nižšie

 

 

Musím byť u vás zaregistrovaný, aby som mohol nakupovať?

 

Nemusíte, nákup u nás nie je podmienený registráciou. V prípade, že sa nechcete registrovať, po vstupe do nákupného košíka zvoľte možnosť “nákup bez registrácie”.

 

Čo ak mi nesadne veľkosť? Môžem veci vymeniť alebo vrátiť? 

 

Ak si objednáte u nás tovar a nesedí Vám veľkosť, môžete ho do 14 dní vymeniť za inú veľkosť (pozor, nemožno vymienať za iný druh tovaru). Stačí vyplniť reklamačný protokol, ktorý Vám prišiel s tovarom a zaslať nám tovar späť.  Bližšie pokyny k výmene tovaru nájdete v sekcii reklamácia, vrátenie a výmena.

 

Kedy mi príde tovar, ktorý som si objednal?

 

Tovar obvykle býva zákazníkovi doručený do 2 až 7 pracovných dní.

 

Ako rýchlo tovar odosielate?

 

Tovar, ktorý máme skladom, expedujeme obvykle do 24 hodín od momentu prijatia objednávky. Pri tovare, ktorý je na sklade u nášho dodávateľa, táto doba môže trvať 7 dní.

 

Ako môžem tovar zaplatiť?

 

Dobierkou alebo prevodom na účet, po vytvorení objednávky vám bude zaslaný informačný email.

 

Ako mi bude objednaný tovar doručený?

 

Tovar zasielame zazmluvnenou kuriérskou službou alebo prostredníctvom slovenskej pošty, a to balíkom na adresu alebo balíkom na poštu. Taktiež môžete využiť u nás službu Balíkomat alebo Parcel shop. Výber spôsobu doručenia je na Vás.

 

Aká je cena poštovného?

 

Cena poštovného závisí od Vášho výberu spôsobu dopravy pri objednávke (ceny poštovného nájdete v sekcii spôsoby dopravy), pokiaľ však objednáte tovar nad 50 €, poštovné neplatíte.

 

Kedy je možné obrátiť sa na zákaznícku linku?

 

Naši pracovníci na zákazníckej linke sú Vám k dispozícii každý pracovný deň od 09:00 do 17:00 hod. 




Žiadne produkty

Bude určené Doprava
0,00 € Spolu

Pokladňa